Juni ** 12" 1/6 OOAK Cy girl/


Obitsu Custom Figure
head Repaint by Yu


Yu的作品不是品質很穩定


很久才會出現比較像樣的作品


前幾天一看到這仙OB我就直覺是我的菜~~


起標價80元美金









* 1/6 size Obitsu 01 head
for


12" custom doll or action figure *


-- Fleshtone
skin --


-- Head Only
--


* Face-up by Artist quality
Acrylics and pastels.


* Eyes, eyebrows and lips
are sealed by matte and gloss varnishes.

* Styled hair by cutting and
water soluble hair gel.

** All work is
done in smoke-free and pet-free environment.










下標後發現有個人和我搶標


由於中午要去聚餐,所以我沒機會顧標就下重手想說有緣就收,


下午回到家打開電腦


結果是127元得標買到一顆美頭我很開心


依照我的經驗,實品一定更美,收到打扮好再分享~~


arrow
arrow
    全站熱搜

    阿貞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()